NAMN

På senaste tiden har jag funderat mycket på vad jag vill att mina barn ska heta och jag har kommit på det flera gånger men hela tiden glömt bort det så nu måste jag skriva upp det. Eftersom jag har bestämt att jag ska ha en kille och en tjej så får det bli en Ines och en Sindre. Jag tycker det är jättefina namn men speciella så det är nog inte alla som håller med mig men det driter jag i ;) Nu gäller det bara att hitta en kille som vill ha två barn med mig också (om sisådär 8-9 år). Haha.



Kommentarer
Postat av: Brorsan

??????? Ska dom heta så, kan du flytta till Norge Sofia där passar dom namnen mycket bättre :D

2009-08-13 @ 11:59:51
Postat av: Sofia

Haha har du börjat fundera på vad dina barn ska heta? Kanske börjar bli dags ;) din lilla turturduva!

2009-08-13 @ 12:10:08
Postat av: daniel

aldrig!

2009-08-14 @ 11:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0