Hjälp miiig!

Sitter här och försöker hitta på något roligt att ge daddy cool i födelsedagspresent men jag kan inte komma på något bra. Det känns som att jag borde komma på något bra efter allt han har hjälpt mig med men jag kan bara inte komma på något. Jag vill verkligen ge något som han behöver men vad gör man när  han redan har allt. Funderade ett tag på att bjussa på ett bungyjumphopp men jag vill ju inte att han ska dö på kuppen, vet inte om han skulle uppskatta det så himla mycket heller.

Ska fortsätta kika runt lite på nätet annars får det bli en vända på stan och hitta något fint som han kan ha på sig :)




Mika är bäst ingen protest. Relax take it easy är fortfarande min favvolåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0