Mamma <3

Jag tror inte det finns någon kan göra mig så glad men samtidigt så ledsen som min mamma. Hon kan göra mig så osäker att jag inte ens vet vilket ben jag ska stå på och hon kan göra mig ledsen och nedstämd i dagar. Samtidigt är hon världens bästa mamma som gör mig lycklig och glad i en tid som väger över de dystra dagarna och gör allting värt igen. En kommentar eller antydan från henne är alltid det som jag tar åt mig mest av.
   Idag var en kväll då jag ringde upp min kära mamma och baara prata och prata. Egentligen hörde jag på henne att hon va "upptagen"  men efter ett tag släppte det och vi hade kompiskul. Vår vänskap är riktig vänskap och det kommer det alltid vara även om hon är min mammi ♥

Hon höll förresten på att laga mat inför semestern i underbara stugan och jag blir bara så jäkla avundsjuk på att jag inte kan få följa med. Har man ett jobb att sköta så fungerar det inte att bara sticka iväg och särskilt inte på mitt jobb där man väldigt sällan kan få ledigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0